25 февр. 2016 г.

На шлях я вийшла ранньою весною



Леся Українка була справжньою поетичною квіткою нашої прекрасної землі, вона була, є і буде нашою славою, нашою гордістю, одною з найповнозвучніших струн душі українського народу. Щедро обдарована талантом, наділена ніжним чутливим серцем, сповненим палкої любові до людей, поетеса зазнала великого горя. Протягом усього життя її переслідувала хронічна невиліковна тоді хвороба.

Але ніщо не могло зламати Лесю Українку. Її життя – це сонячний промінь, що благосвітом нового дня пробивається з темряви, і кличе і вабить до Світла.
       З  нагоди  145-річчя  від  дня  народження  поетеси  в  молодшому  відділі  Каховської   районної  бібліотеки  для  дітей   відбулася  літературна  година «На  шлях  я  вийшла  ранньою  весною». Маленькі  читай лики   познайомилися  з  життєвим  та  творчим   шляхом  письменниці, слухали  вірші, переглянули  мультфільм    по  мотивам  казки  Лесі  Українки  «Біда  навчить»  та  книжкову  виставку  "Ні! Я жива, я буду вічно жити".


Леся Українка прожила життя, сповнене невимовних страждань і гіркоти. Але її творчість звучить оптимістично, в ній на повний голос пролунали життєрадісні мотиви сповнені віри в невичерпні сили народні. Поетеса живе серед нас, вона не вмерла, а тільки зробила крок у безсмертя:
                                Ні! Я жива, я буду вічно жити,
                               Я в серці маю те, що не вмирає.



Комментариев нет:

Отправить комментарий